آشنایی بیشتر با هتل امیرکبیر آبادان

اسفند23

آشنایی بیشتر با هتل امیرکبیر آبادان

مطالب سایت هتل امیرکبیر no responses

هتل امیرکبیر آبادان با مساحت ۳۲۰ متر در مرکز شهر زیبای آبادان و منطقه آزاد اروند قرار دارد ، دسترسی آسان به بازارهای مرکز شهر یک از مزایای موقعیتی این هتل است . این هتل ۴ طبقه دارد ، طبقه همکف شامل لابی ، سرویس بهداشتی و آسانسور می باشد ، طبقات اول تا سوم اتاق مهمانان گرامی است ، طبقه چهارم رستوران و کافی شاپ می باشد.

هتل امیرکبیر آبادان دارای اتاق های ۱ الی ۳ تخته می باشد ، که تعداد کاناپه ها و امکانات اتاق ها از تفاوت های جذاب آن است ، امکاناتی نظیر تلویزیون مجهز به مبدل دیجیتال ، سیستم گرمایش و سرمایش اسپیلت ، یخچال ، پنجره های دوجداره به منظور جلوگیری از ورود صدا و آلودگی ، کمد لباس ، صبحانه رایگان و همچنین سرویس های بهداشتی فرنگی بخشی از امکانات این اتاق ها می باشد.

بهره مندی از اینترنت پرسرعت وای فای ، لاندری ، کافی شاپ ، سردخانه مواد غذایی و همچنین رستوران با طبخ غذاهای ایرانی و بین المللی از سایر امکانات این هتل در مرکز شهر زیبای آبادان است.

به منظور ارتباط بیشتر با هتل امیرکبیر آبادان و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از بخش ارتباط با ما به روش های مختلف با ما در تماس باشید.

آدرس سایت هتل امیرکبیر آبادان : www.amirkabirhotel.ir

پست الکترونیک : info@amirkabirhotel.ir

تلفن تماس : ۰۶۱۵۳۲۲۶۶۱۵ الی ۱۹

فکس هتل : ۰۶۱۵۳۲۲۵۳۵۴

آدرس هتل : آبادان ، خیابان امیرکبیر (امیری) نبش خیابان کاشانی ، پلاک ۱۵۵ ، هتل امیرکبیر آبادان

دیدگاهتان را بنویسید